the day with the big d

today is the day. kan inte fatta att det är idag, ikväll. nyss pratade vi om att det var 4 veckor kvar. jag vaknade för ett tag sen och sitter nu i sängen och försöker ta det lite lugnt innan all stress idag. det var riktigt svårt att sova inatt, har tänkt alldeles för mycket på allt som kan gå fel. jag var ganska lugn igår tills man fick höra lite grejs, då blev jag stressad igen. snart ska jag försöka packa ner allt jag ska ha med mig inför ikväll, kläder, smink, skor mm. har faktiskt inte riktigt bestämt mig än vad jag ska ha på mig. jag hade ju köpt en klänning i dublin som jag skulle ha, men har ångrat mig. så vi får se vad det blir ikväll. skulle behöva åka ner lite innan idag och kolla på nått linne man kan ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback