Studentkryssning

det började på terminalen. massor med folk, och lite alkohol. grym kö för att komma på båten. väl i hytten var det skönt att sitta några minuter innan vi gick iväg till buffén. ingen höjdar mat direkt, vi åt ganska snabbt och tog nått glas vin innan vi sprang till tax free för att köpa dricka. vin, cider och gin. sen var det bara att sätta igång vid 22 tiden. ca 08.30 på morgonen somnade jag, och innan dess var det bara dansgolvet som gällde. hade så jäkla roligt! en av dem bästa kvällarna. jag och carin körde på dansgolvet hela natten.

dagen efter vaknade jag 13.30 och då for jag upp och drog i mig en cider så var man igång igen. och när dansgolvet öppnade igen var det bara att köra igen :D nu i plattaskor, vilket var underbart skönt. nu kunde man hoppa runt som en tok till jätte bra musik.

en riktigt grym kryssning! jag är fortfarande sliten såhär 4 dagar efter haha :P


i hytten

dagen efter i solen :) liten paus från dansgolvet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback