helgen

denna helg var väl inte den bästa som har varit. började dåligt med att en idiot kom och skrek, sen gjorde pappa illa sig och mår väl inte på topp nu...

det blev en lugn kväll i fredags iaf, var helt slut i kroppen. på lördagen låg jag inne i sängen fram tills eftermiddagen då jag gick ut och satte mig i solen. sen kom micka förbi och så cyklade vi iväg och handlade mat. kycklingfilé, potatisklyftor och bearniesås blev det :) mysigt, vi satt ute och åt. jag, micka, magdalena och sofia :) micka var lite sliten från dagen innan så hon följde inte med när vi andra åkte ner till tabazco. riktigt mysigt blev det på tabazco, vi satt på deras uteservering och drack lite vin och pratade utomlands minnen :) vid halv tolv gick maggi till jobbet (natt på donk), mindre kul för henne. jag och sofia tog oss en drink innan vi gick in en snabbis på silk och därefter till bil & bob.

söndagen var mysig den också. vi åkte och handlade picknick och sen åkte vi ut till björnön och mös. jag och paret sofia & fredric. sen blev det lite godis och wipeout :) och så en promenad hem :)

förutom det dåliga som hände, var det ändå en okej helg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback