Fredag

Jag vaknade upp hemma hos Sofia. Solen sken och det var jätte härligt väder.

På kvällen var det Påskmiddag med dem vanliga familjerna som vi brukar umgås med. det var jätte trevligt som vanligt, var tvungen att gå tidigare för att jag skulle hålla i förfest hemma hos mig. Maskinen som vi skulle gå på var tyvärr inställt men vi valde att gå till Silk ändå. det var roligt. Jag kände mig dock inte jätte pigg, jäkligt förkyld men jag hängde med ut hela kvällen och efteråt blev det donken och efterfest hos Ludde. det var en riktigt lyckad efterfest. Anton & Martin stog och dansade och jag, Maggi och Jocke höll på att dö av skratt i soffan. efterfesten slutade vid halv 6 när grabbarna var tvugna att gå för att åka iväg till tåget kl 7 som skulle ta dem tillbaka till Åre. Det har varit så roligt när dem har varit hemma. Ser framemot Valborg :)


Jag och maggi gick hem till mig och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback