äntligen hemma

shit, jag är helt slut. jag har varit på stan sen kl 11 i förmiddags och kom hem för ungefär en halv timme sen. vi har sprungit runt till varje butik flera gånger idag och provat ut outfits med modellerna. det är så himla roligt att vi får välja själva från butikerna. vi får sätta ihop outfits precis som vi vill :)

jag och carin hann bara med en lunch på 20-30 min (spicy) och en liten paus i solen men annars har det varit full rulle hela dagen. repetitionen på kvällen gick bra. allting känns bra inför fredag men är jäkligt nervös. det är fortfarande mycket som kan gå fel. imorron ska vi springa runt till butikerna och hämta upp alla kläder och skor och fixa massa.

nu ska jag få i mig lite mat och kolla på grey's anatomy,   ciao


två av mina favoriter från dagen. båda från solo.
dem kornblå shortsen från acne är grymt snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback