händelserna hittils

har varit ensam hemma sen i onsdags. sofia har bott hos mig i dom här dagarna, thanks darling! men har dock varit lite sjuk. mådde bättre i onsdags kväll och sofia fick med mig ut på krogen. hon & jag, första gången vi gick ut bara vi två. det var roligt, speciellt när sofia blev full som aldrig förr.

försov mig i torsdags, igår alltså. så hann inte till skolan. sofia var så bakis att hon sjukanmälde sig till skolan haha. igår kväll var det jag som blev riktigt sjuk. jätte förskyld. snuvig, ont i halsen, rejält hängig och feber inatt och imorse. men kände att jag var tvungen att gå till skolan. hade bara en lektion och slutade 12. men känner mig inte allt för pigg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback