dance & car

jag klarade mig igenom mattelektionen, dock utan ett enda tal gjort men men. får skylla mig själv. men det är svårt :( efter skolan var det iaf dans. jag var tveksam först om jag skulle gå eftersom jag är så förkyld. men det var grymt roligt. första gången med den nya gruppen nu. förra veckan var jag sjuk. men fan va roligt det var. grymt snygg dans :D Kat Deluna! vi är nio stycken för tillfället. skönt att ha så mycket plats och dansa på, plus att alla i gruppen känner varandra så bra nu. vi har dansat tillsammans ganska länge. ja jäkligt lyckat iaf :)

sen efter dansen tog jag bussen hem och slängde i mig några mackor och en glass. det blev ett greek-avsnitt och sen hoppade jag in i duschen. sen ut med bilen :) jätte roligt. har inte övningskört på hela sommaren men det sitter kvar. vi åkte till kristin för att hämta hem min kamera (efterlängtad) och min nya halsduk som jag inte ens har hunnit använda. efter det blev det en liten vända i västerås.

nu ska jag kika på nya gossip girl,    ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback