söndag i gbg och tågresa

kvällen igår är inte så mycket att prata om.

imorse vaknade jag jätte pigg kl 9 av en hemsk dröm.. gick ut en sväng för mig själv en stund och höll på att blåsa bort eftersom det var typ storm. efter ett tag fick jag iaf liv i linn och martin stack iväg för att plugga. vi åkte ner på stan för att umgås lite innan jag skulle hoppa på tåget kl 16.

kinabuffé till lunch. varför äter man alltid så mycket? usch. lite shopping och sen tog vi en liten fika på centralen. och sen blev det en tråkig tågresa hem. köpte veckorevyn som inte var så bra. somnade ett tag och vaknade med att nacken var paj. det blir alltid så när man somnar på tåg eller flyg. nu är jag iaf hemma. det är väl alltid skönt att komma hem efter att ha suttit på ett tåg i fyra timmar men hade gärna stannat en vecka till.



det var fint höstväder i gbg, linn & jag

linn var ledsen för att jag skulle åka hem :P

bye göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback