jobbjobb

idag har jag jobbat hela dagen. glömde matlådan hemma så fick bli en lunch med magga på gränden :) trevligt det men maten var sämre.

shoppade en tröja innan jag slutade också. en nike tröja, det var halva rea priset + personalrabatten så den kosta bara 79 kr :) det var det värt tycker jag.

längtar till helgen nu. måste ner och köpa lite presenter. kanske tar en vända ner imorron. på fredag verkar det iaf bli thailand reunion! ska bli trevligt även om extra bagaget kunde stanna hemma. men men finns inte mycket man kan göra...

nu är sofia på malta och micka har precis kommit fram till spanien. fuuusk!

Kommentarer
Postat av: Linn

"extrabagaget" , det tog en stund för mig att förstå, hahah men ganska kul ordval när jag väl fattade :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback