björn måns soran özz

grymt bra. dåliga platser men det gjorde ingenting, iaf inte för min del. pappa hade dock svindel, stackarn. men jag skratta som tusan :) blev förvånad över att özz var så rolig! as många skämt som jag kommer snacka om länge. kristin ska gå i uppsala ikväll, hoppas det blir lika roligt. säg hej till björn från mig :)'

björn visade magen, lite skumt att nån som är så blond på huvudet har en svart raggar-rand :P

gänget hade gått till pluto igår efter deras show, riktigt synd att vi inte gick dit. hade velat träffa dom. det blev strike och tabazco med sofia istället :)

idag har jag varit och jobbat, bara 4 timmar. sen kom linn och vi gick och åt på gränden :) sen åkte vi hem. ikväll blir det mys med linn som är hemma från gbg till imorron!    ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback