söndag

idag vaknade jag av att pappa knackade på och frågade om jag skulle gå upp snart. var så trött, så jag låg kvar. så det blev inge stockholm för min del. vi skulle ha åkt till saltsjöbaden och hälsat på släkten men det var nog tur att jag inte följde med för varken bror min, farmor & farfar eller mina kusiner åkte dit så hade nog inte haft så jätte kul med medelålders :P haha.

istället åkte jag ner på stan, till sofia som jobbade. hon ville att jag skulle komma ner och hålla henne sällskap. men det var så mycket folk att jag inte behövde vara där. jag gick en liten vända på stan. köpte toffsar och hårspännen (verkligen behövligt) sen köpte jag en stickad tröja på den nyöppnade butiken Vila i gallerian. tog en sväng förbi jobbet och sa hej :)

sen åkte jag och sofia och kollade på derbyt mellan Västerås IB och Rönnby IBK. som tur var vann Rönnby med 3-6! men det var inte en särskilt rolig match. märkte verkligen hur mycket jag saknar innebandy..

imorron börjar praktiken. blir Cubus för min del de första 3 veckorna innan jul. ska bli spännande att vara där, det är ju lite annorlunda än Stadium. ni får uppdatering imorron om hur det var första dagen på praktiken


heja rönnby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback