ny vecka

godmorgon. vaknade för en timme sen av ett samtal från göteborg. det var linn som hade tråkigt på sin rast. hade kunnat sov en aning längre eftersom jag börjar kl 1 idag men men nu är jag uppe iaf.

igår fick jag sms av joel som vi träffa i alanya förra året. han var i västerås och hälsa på släkten. blev som en chock för oss alla eftersom han bor i umeå. vi kunde inte träffa honom igår men vi hoppas att vi hinner ses en stund idag innan han åker tillbaka hem.

nu sitter jag och dricker te, ska kolla lite på tv innan jag börjar klä på mig. usch jag vill inte gå ut, det ser så kallt ut. har kommit ganska mycket snö nu. på onsdag kommer iaf linn hem innan hon åker till kanarieöarna, fusk. så då ska jag, linn och mirre ses alla tre. för det var ett tag sen vi gjorde det. får se om det blir utgång med klassen på onsdag också eller på fredag kanske. onsdag, torsdag, fredag har vi resursdagar i skolan vilket ska bli skönt för jag ligger efter i många ämnen så jag måste komma ifatt innan vi går på praktik.    ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback