New York

idag har pappa lämnat sverige för att åka till New York City. jag är inte alls avis, jag får ju vara kvar här hemma i sverige jippi! det värsta är väl att hans jobb betalar hela resan som gick på ca 20 000 kr. drömdestinationen är ju nästan New York. tänk alla filmer man har sett som utspelar sig där. skulle vara riktigt häftigt att se allt, alla gula taxibilar, frihetsgudinnan mm.

så är ensam hemma hela helgen. känns lite tomt. men ska jobba på lördag iaf sen på lördag blir det nog party. hoppas på utgång men får se.




nästa helg åker jag och linn till berlin. min födelsedags present till henne. ska bli jätte roligt :) lördag till måndag. det ska bli skönt att komma iväg ett tag från sverige fast vädret i berlin är ju inte direkt bättre än här hemma. det blir nog bra även om vädret sviker.

imorron har jag psykologi på förmiddagen. sen slutar jag kl 12 :)    godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback