god morgon

ska strax käka frukost nu innan jag traskar iväg i regnet ner till bussen. vädret suger verkligen just nu. det är inte speciellt kallt men antingen så blåser det eller så regnar det.

igår var jag och solade med maggi & kristin. och ja, jag är bränd i ansiktet. hade ansiktsförstärkaren på hela tiden, och det får jag lida för idag. så om ni ser en som ser ut som en tomat i ansiktet är det troligtvis jag.

hittade snyggaste jackan igår på vero moda. skinnimitation med korta ärmar, perfekt till vintern :P haha. men den var så snygg så jag måste köpa den. nej nu ska jag äta lite.   ciao

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg du Insider i gårkväll??

Det handlade om övergepp mot djur. I min blogg har jag startat en diskussion.

Gå gärna in å läs inlägget och lämna din kommentar om ämnet!

Vi måste få ett stopp på detta!



Kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback