Valborg

Uppsala.
grymt roligt igår. bästa kvällen på länge. började dock dåligt med att jag missade bussen och tåget. stressade helt i onödan men när jag väl kom fram till uppsala var det lugnt :) det underbara vädret kom till sist. först var vi en stund i ekonomikumparken för att sedan gå hem till min brorsas lägenhet där hans kompsiar var riktigt slitna efter kvalborg, champangefrukosten och champangegaloppen (skumpatravet som richard sa). blev att slänga i sig mat för att sedan börja köra på riktigt. senare blev det People och vi fick väl gå VIP ;D grymt roligt med massor av dans i schlager-rummet. sen blev det efterfest och gissa vilka man stöter på där, jo richard och simon som jag träffade i thailand. rätt tufft tycker jag, världen är liten. vi lyckas hamna på samma efterfest i uppsala.

blev en timmes sömn imorse så måste gå och lägga mig en stund tror jag. bilder kommer sen :)      take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback