student & värme

image724
kom hem halv 11 igår efter en lång dag i sthlm. super härligt väder för min kusin som tog studenten :) god mat och trevligt att träffa släkten. vi träffas alldeles för lite. kerstin var super fin i en klänning från french connection och studentmössan såklart. jag provade den lite i smyg för att kännas hur det skulle kännas med mössan om ungefär ett år :) underbart, jag längtar tills dess.

jag klarade iaf kursen Matte B. Yes! så nu kan man ta nya tag till hösten med Matte C. Har även fått veta att jag kommer att få MVG i Branch och Produktkunskap :) super!

nu vill jag ut i solen. men måste sitta här och jobba på med träningsläran som ska in, eller som skulle ha varit inne förra veckan, hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback