22 maj

image715
åkte till skolan för att göra provet i företagsekonomi. gick faktiskt ganska bra, missade på några frågor som jag hade glömt hur man skulle räkna ut men men godkänd blir jag nog :) sen köpte jag en kaffe cool på mcdonalds, så gott.

vet ni vad jag gjorde sen? jag bokade tatueringstid :D är så glad nu. han hade en tid den 10 juni men då befinner jag mig i grekland. så fick en tid i början av september men det gör inget. kan vänta lite!

idag är det även exakt 1 månad kvar tills jag fyller år!

telefonen ringde idag och det var såklart Stadium, ska jobba både lördag och söndag, jag som hade ledig helg och jag är ju ganska sjuk för tillfället men skönt att jobba söndag, 11-16 och får dubbelt betalt hela dagen. inte helt fel :D gjorde också klart utbildningen om Stadium och säljutbildningen. äntligen :P haha

imorgon ska vi nog boka resan :D take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback