home

hejsan igen.
nu är jag hemma igen, kom precis till en vanlig svensk sommar med regn :P
har haft det super skönt, mycket sol :) och x-antal drinkar ;P kom hem i söndags en timme senare än beräknat, planet var såklart försenat. började jobba kl 10 måndag morgon och jobbar tills torsdag. sen blir det långhelg med midsommar, sex and the city premiär och min 18-års dag :)

är det någon som har bestämt nått för midsommarafton? jag tycker inte att nån verkar ha några planer. jag blir glad och det är fint väder, det räcker för mig :)

och nästa vecka drar jag till Peace&Love :D blir antigen tisdag kväll eller ondsag. kan inte fatta att det är om en vecka, känns som det var evigheter sen jag köpte biljetten. i februari, det var ju ett tag sen :P

bilder från min kreta resa kommer :)     take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback