2 juni

image726
bild: mina nya shorts från topshop :)

inga lektioner idag, vi hade lite mys på djäkneberget. sen gick jag, emilia, brink, bäver och käck till jensens bofhus och åt för första gången. ett nyöppnat danskt ställe. jätte gott och dessutom billigt. jag åt kycklingfilé med råstekt potatis och bearniesås, 49 kr. nu har jag städat mitt rum, jätte rent är det. bytt lakan o allt :) städad även min garderob igår. känner mig jätte duktig. det är så skönt när rummet är rent och snyggt.

jag gick en stund på stan med emilia efter att vi hade ätit. hon var så stolt för att hon inte hade shoppat nått på jätte länge. sen gick hon ändå hem med flera påsar i händerna. då sa jag, det blir så när man går på stan med mig :P själv åkte jag hem med en tröja från cheap monday, super fin. ska nog ha den imorron :)

snart kommer sofie hit. hon ska sova här inatt för vi ska vara på Stadium imorron kl 05.30 och inventera. jag fick ta med mig två vänner. sofie & kristin blev det denna gång.     bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback