Visby

tjena tjabba hallå :)

imorgon glider jag till gotland och visby med linn & malin. ska bli skönt. har haft en vecka med bara jobba. har faktiskt inte haft en lugn dag sen skolavslutningen känns det som. först var det studenten, kreta, jobb, midsommar, födelsedag, peace&love, jobb och nu gotland. kul att ha saker att göra men är mer sugen på de där impulsgrejerna som jag aldrig gör :P direkt efter gotland blir det iaf blekinge, karlshamn. thailand reunion med johan & ludde :) ska bli så roligt att träffa dom igen. can't wait!

packningen står redo, som vanligt har jag för mycket med mig. men ska försöka använda allt. får se hur det går, men ska ju vara borta 1 ½ vecka så det går kanske åt.

utväxten ska bort också nu innan gotland. sprang i väg på min kvarts lunch idag och firrade hårfärg. skönt att få det fräscht innan jag åker. vi åker imorgon vid ett tror jag. färjan går kl 18 från nynäshamn. imorgon ska jag ta en riktig sovmorgon, behöver verkligen få sova ut ordentligt, har inte gjort det på flera veckor.

färgning på gång. ciao. ses kanske i visby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback