lördag

godmorgon, upp och hoppa med er :) har varit vaken i ca en timme nu och ska strax åka iväg till jobbet. 7 timmars arbete idag. sen ikväll ska vi grilla några stycken från klassen här hemma och säga hejdå till bäver som åker snart. ska bli jätte trevligt att träffa alla, det var ett tag sen nu. emilia har jag inte träffat på över en månad, känns konstigt. sofie ska möta upp mig efter jobbet så ska vi åka och handla inför kvällen. tänkte att vi skulle baka en tårta men kanske blir knappt om tid, vi får se helt enkelt.

ja man fick väl fyllesamtal i natt, såklart. det var inte alltför sent som tur var, runt halv 1 ringde ludde. full och på öland. han tyckte att det var dålig stil av mig för att jag inte var ute och röjde, jag själv tyckte att jag var väldigt duktig som stannade inne igår :P vi får se om det blir någon thailand reunion. jag hoppas det, eller det gör vi nog alla men svårt att få så att det funkar för alla.

nu ska jag bege mig,    ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback