packning

packa packa,

idag har jag börjat packa inför sälen. kläderna blir varmare och tjockare :) jag tycker att det är så mysigt att komma upp till sälen, det ger en speciell känsla.

kvällsoutfitsen blir med strumpbyxor varje kväll iaf. jag orkar inte springa runt i jeans och har inte plats för sådana skor heller.
det här är mina kvällsoutfits för sälen
min svarta klänning från esprit och en svart kofta till det.
ett gräddvitt långt linne från cheap monday som blir klänning och över det min svarta satinjacka från MQ.
en t-shirt klänning som är i grått, svart och vitt från gina tricot.

sen kommer man säkert ändra sig där borta men då har man ju alltid sina kära vänner att förlita sig på ;P sen blir det mycket tjocka och gosiga tröjor som man kan burra ner sig i :D

lakan, örngott, handduk och skidkläder mm. fick ta upp en hel väska för sig själv och kläderna, toalettartiklar och alkholen får en egen väska.

image539

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback