packning

jag säger alltid att jag älskar att packa. jag tycker det är så mysigt att veta att man ska snart ska åka iväg och planera vad man ska ha på sig osv. men jag nu ogillar jag verkligen att packa. får inte plats med nått, jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha med mig. skit också. allting tar alldeles för stor plats. alkohol och skor tar upp halva väskan ju.

aja det ska bli grymt skönt att komma iväg även om jag och sofia kommer dö av kyla. hörde idag att det är -24 grader i sälen och vi ska ännu högre upp. shit va kallt det kommer vara. jag fryser här hemma och här är det -6 grader.

imorron går bussen 05.45 från västerås och flyget från arlanda går 08.15. måste gå upp om några timmar och är inte det minsta trött :/

ska väl hoppa in i duschen snart också.    ciao västerås, hello norrland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback