onsdag

en vecka kvar till dagen alla (nästan iaf) ser framemot, julafton.

har ni någon julkänsla? det har inte jag iaf. det brukar ju vara mer juligt på stan och runt om. här hemma har vi inte ens tänt ljus för första, andra eller tredje advent. känslan kanske kommer.. 

idag var det min sista dag som praktikant på Cubus. jag fick sluta redan vid kl. 15 idag :) vilket jag tyckte var jätte bra för jag skulle köpa nårgra julklappar. jag fick två stycken julklappar av Cubus, och jag fick inte öppna förens på julafton. får väl försöka hålla det nu :P
imorron ska jag dit och bjuda på lite fika innan jag måste gå till stadium och jobba, 12-20.

jag lyckades köpa julklapp till pappa och till sofia idag :) bara farmor & farfar kvar nu. fredrik och camilla har jag redan köpt till. eller jag ska köpa något mer till camilla. känns skönt att ha det mesta gjort nu inför helgen. ska jobba så mycket nu att jag knappt kommer hinna.

hittade också en jätte söt liten jacka på Sisters som jag ska ha över min klänning på nyår, så jag la undan den och sen fick pappa ordet om att han skulle hämta ut den och ge mig den i julklapp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback