lördag

godmorgon. idag är det lördag. har tappat bort veckodagarna helt på senaste tiden. lördag är det iaf och jag ska snart åka till jobbet. stadium blir det idag. igår var det cubus. jag hoppas att det blir en del folk idag så att det finns att göra. vi har 25 % på alla jackor och skor på Stadium så folk kommer väl och shoppar kan jag tänka mig.

efter jobbet blir det solning med soffis. sedan middag with the family. sista middagen tillsammans tror jag innan fredrik åker till dublin. han åker den 2 jan. vilket betyder att vi måste säga hejdå till varandra redan på måndag eftersom jag åker till hemavan. men men, hälsa på honom i dublin ska jag iaf :)

sedan blir det utgång! nu ska jag åka till jobbet,   ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback