juldagen

godmorgon.
gårdagen var helt okej med kändes inte alls som julafton. fick massa flytta hemifrån-grejer. så nu är jag redo. fick även pengar, en liten jacka som jag ska ha på nyår, en bok, en klocka fick jag från cubus. och lite annat. men mest pengar och flytta hemifrån-grejer.

julen hemma hos farmor & farfar var trevlig men det kändes tomt eftersom hälften av släkten befinner sig i sydafrika och dem andra åkte innan kalle. så det var bara vi och farmor & farfar som kollade på kalle. eller snarare jag och farmor. gubbarna satt och sov haha :P det är precis som vanligt :D

idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av att jag är ledig. sen ikväll ska jag träffa sofia, vi ska planera nyår. får se vad det blir. lutar mot fjällen, sthlm eller uppsala. eller i värsta fall blir vi kvar här i västerås.

nu kallar tvn :)    ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback