hoho

förlåt för dålig uppdatering. har haft mycket för mig de senaste dagarna. ska väl börja med att berätta att jag har fått jobb på cubus :) är så glad för det. kommer vara kvar på stadium också men kul att variera sig. jobbade första gången igår, det gick bra men det var ganska lite folk och inte speciellt mycket att göra. menmen så är det att stå i butik, det är jag ju van vid. lite segt nu bara när jag fortfarande har två veckor kvar som praktikant.

helgen var grymt rolig. jag och sofia hade så himla kul! pluto i fredags med linn & malin men dom tappade vi bort inom den första kvarten vi var där. vi blev såklart med på vimmel fast vi sa innan att vi skulle undvika kameran, haha. typsikt!

lördag var det jobb som gällde, 11-15. gick faktiskt bra även om jag var ganska trött i början. sen blev det utgång på kvällen fast jag sa att jag skulle ta det lugnt. denna gång var det blue moon bar som gällde. hade riktigt kul. samma sak här, jag och sofia tappade bort resten :P

söndag var det jobb på cubus, 12-16. sen bjöd sofia mig på hemlagad middag :)

tack för en jätte bra helg sofia! you're the best


Kommentarer
Postat av: babean

hihih puss på dig skrutten!

2008-12-11 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback