first day

Cubus. Första dagen på Cubus idag. det gick jätte bra. det var 3 stycken som jobbade idag och alla var jätte trevliga. tiden gick jätte fort, hade saker att göra hela tiden. fick mest packa upp varor, larma och galga men det gör mig inte så mycket. jag fick stå ute i butiken och göra det, vilket gör att man samtidigt är tillgänlig för kunderna. fast det var lite jobbigt när man fick frågor från kunderna och man inte kunde besvara dom. jag kan ju fortfarande inte sortimentet. annars trivs jag jätte bra efter första dagen. katja (butikschefen) sa att jag skulle få göra roligare saker senare iaf, som att klä skyltdockor och sånt :) det ser jag framemot. känns som att det kommer blir 3 bra veckor.

lunchade med linus idag. han är nu hemma från skellefteå och sundsvall. han har varit bort i 3 veckor och på söndag åker han igen. skönt att bara försvinna iväg några veckor och jobba och sen komma hem.

nu ska jag försöka plugga lite. fick bra nyheter inför projektarbetet idag iaf :)    ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback