after work

shit vilken dag. hur mycket folk som helst. men kul, det är alltid roligt när det finns mycket att göra. jag gillar stressen på nått sätt. hade riktigt hög budget idag, vet inte om vi klarade ända fram men riktigt bra gick det. nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar :) sen skulle sofia komma förbi :)

jag börjar få lite panik över att jag inte har köpt en enda julklapp, bad person? får försöka köpa några i veckan, mellan praktiken och allt jobb. nästa helg blir inte kul kan jag säga. lördag jobbar jag 12-19 och söndag 11-18. men bra med pengar blir det iaf. jag måste iförsig vänta med att köpa julklappar tills lönen kommer, har inte så mycket på kontot just nu :P   ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback