shoppingen igår

igår blev det en vända på stan med kristin och sen kom jossan ner och joinade oss. jag och kristin är ju som alla säger rätt lika. igår när jag hoppade på bussen ner till stan sitter kristin där i randig tröja, japp och det var väl vad jag också hade satt på mig. så där trippar vi runt på stan båda i randig tröja och ser i vanliga fall ganska lika ut. folk lär ju trott att vi var lite knäppa :P haha

efter en stund kommer jossan ner och joinar oss som för övrigt klarade halkan :) (Grattis!) gissa vad hon hade på sig? hihi randig tröja. jag köpte en ljusblå skjorta som jag ganska snabbt bytte om till :P kanske inte så intresant information men vi tyckte det var lika komiskt att vi var randiga trion på stan.

shoppade som sagt en ljusblå skjorta på H&M och en mörkblå t-shirt med knappar. ett par chinos, en tröja och ett par örhängen på gina trioct. en kofta från vero moda. och en super fin svart klänning från MQ med dragkedja på ryggen. den ska jag ha på mig i göteborg som jag åker ner dit i helgen. ska hälsa på linn som har flyttat. hon ska ha lite festligheter där nere :)


twins?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback