Göteborg!

i torsdags började resan. bilen ner mot götet och vi var nära att vara med om x-antal trafikolyckor. haha. väl nere satt vi upp tältet och öpnnade första cidern för att sen sätta igång att grilla korv. sedan utång!

fredag. vaknade kl 8. satt på mcdonalds kl 10 och väntade på att de skulle byta från frukost till vanlig mat. sen blev det sol & bad, eller ja i en timme ungefär. sen drog vi till liseberg. kanon bra! blev lisebergsbanan, kanonen och flumride! the best! vi hade VIP på ett ställe som hette keybar, men var mindre kul så vi drog vidare. slutade iaf med fyllekäk på donken. linda med hennes cheese naturell med extra ost.

lördag vaknar vi med regn. pallrar mig ur min varma sovsäck kl 1. vi tar oss ner på stan för att hitta ett ställe att äta på. det var inte det lättaste. kl 16 satte vi oss ner och åt på gamle port. på kvällen blev det förkrök vid tältet med spöregn och som vanligt alla getingar som verkade gilla cider lika mycket som vi. calleballe joinade oss innan vi alla åkte ner till avenyn och gamle port. vi splittrades lite och det slutade med att jag och linda var sist kvar och tog spårvagnen halv 6 på morgonen.

söndag. reeegn. svensksommar. bilresan hem gick iaf smidigt jämfört med nerpackningen av tältet som var genomblöt. sofia intygade att tältet var vattentätt. vi kan ju säga att det inte var det. men nu är jag hemma. riktigt kul helg.           thanks götet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback