fredag & utgång

igår blev det utgång. lite avsked för linn som snart lämnar oss för göteborg. sista utgången tillsammans på ett tag. ja, hon kommer komma hem lite då och då hoppas jag. sjukt att hon kommer vara så långt härifrån. igår blev det iaf förfest hemma hos henne. och vi var ett litet gäng på sju personer som tog taxi ner på stan och mot pluto. på pluto var det packat med folk och ovanligt bra musik. sköna klassiker :) det bjöds på rosévin och full var man. alla var väldigt dragna när det var dags att gå. dom gick före och jag stannade kvar med sofia. fyllekäk på saffets innan vi tog taxi hem.

somnade skönt och vaknade halv 11 imorse. jag och sofia tog oss ur sängen och åt lite. sen somnade vi om, haha och nästa gång vi vaknade var kl 16. ja och inte hjälpte det. är fortfarande lika trött och rätt sliten.

lite senare blev det iaf kräftskiva hemma hos våra familjevänner. riktigt trevligt som alltid. inga kräftor för min del dock. är inget fan av skaldjur. nu ska jag lägga mig i sängen och läsa nya solo som kom igår tror jag :P   godnatt

Grattis brink!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback