school

hejsan. sitter här i skolan och har branch & produktkunskap, ja jobba med UF helt enkelt. segt. jag orkar inte idag. jag är helt död. hade träning igår, vi började med fys i 40 min sen hall i en timme men vår tränare drog ut lite grann på tiden och sen skulle vi plocka sarg. jag kom hem 22.30. och då var jag tvungen att käka och duscha. innan jag skulle gå och lägga mig kommer jag på att vi har gympa kl 9.30 och då har vi styrka och konditionsträning, inte så lockande just vid den tidpunkten.

gympan på feel good var iaf rolig men jobbig. solen lös in så det blev typ bastu där inne.

ikväll är det träningen igen, hall mellan 20.00.21.00 men vi ska samlas 18.45. dryygt! jag är verkligen helt slut, är fruktansvärt trött och vill bara sova nuuu! slutar om en halvtimme, sen ska jag hem och ta en liten tupplur om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback