kvällen

kunde inte låta bli att dansa :D det var skit roligt, började på tre danser. en uppvärmningsdans, en grundstegskombination och en dans. roligt som satan. det gick bra men när man slutade kände man att det var lite jobbigt att andas haha :P

inventeringica maxi blev det sen. drygt, fick börja med att räkna skor. sen när jag har gjort ganska mycket inser jag att typ hälften av de jag har gjort är redan räknat haha tabbe x100 haha. sen blev det lite tapeter och sen fiskegrejer och sen fick vi rast. korv med bröd och loka. efter det blev det städgrejer sen var det klart. jag kom dit 19.15 och fick gå 22.00. vissa var där från kl 18. usch drygt. cash blev det iaf :) -nya matchställ

åkte sedan vidare till irsta, hem till jossa :) lite fest där. trevligt att träffa alla, det var så länge sen nu! jag, emilia och bäver tog sen bussen hem som gick 01.28. drygt att sova kvar. hade gärna stannat längre men när klockan börjar bli 3, 4 börjar man oftast längta hem till sin säng. så det blev en tidig kväll i dag. men det var bra hade egentligen tänkt att ha en lugn helg så :P haha.

imorron blir det loppis med sofia, förhoppningsvis kan man fynda nått :) sen ska vi ner på stan en stund och köpa lite presenter till en viss kristin som fyller 18 bast på torsdag, GRATTIS TILL HENNE!

har fått hem hugo
oxå :P har glömt att nämna det. vår lilla gerbil som snart fyller 1 år. brink har haft sen i januari tror jag. han tyckte väl att det var min tur nu. han har iaf varit lugn, han brukar störa mig på nätterna men inte nu :) det är bra för jag brukar bli tokig på honom haha. stackarn. tycker iaf om honom :) han är så söt

godnatt

image273

måste bara ladda upp dem här bilderna! hotellets fotograf tog dem på oss. saknar verkligen alanya!
girls just wanna have fun <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback