i höst mörkret

känns så tråkigt nu när mörkret börjar komma. jag vill bara ha sommar och jag vill bara utomlands. haha jag vet att jag tjatar om att jag vill utomlands men jag blir så deppig här hemma i gråa svergie.

hösten är mitt emellan sommarn och vintern så man vill ha tillbaka sommaren man samtidigt längtar man efter julen och att få åka lite skidor. idag satt jag och bäver och kikade på lite stugor i sälen, lite priser mm. riktigt sugen nu :) haha det är jag och bäver som planerar alla våra resor eller iaf drömmer om våra resor tillsammans med allihoppa. åka skidor vill jag iaf när man inte kan komma utomlands!

kalendern:

v.38 - NU
v.41 - Praktik på Stadium
v.44 - HÖSTLOV
v.45 Praktiken fortsätter
v.47 - Tillbaka till skolan
v.52 - JUL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback