dagens outfit

idag blev det en liten tur till hälla med pappa :) trevligt. köpte joggingskor, sport-bh, lila hårband (salming), svarta shorts. massa bra grejer till innebandyn. ska köpa nya skor och ny klubba oxå! sen shoppade jag ett par svarta stövlar oxå, bas-skor till hösten. mycket bra, har velat ha ett par väldigt länge nu.

jag köpte nya solo-tidningen oxå :) har suttit inne och läst den när det regnar ute. gillar hösten för att det blir så vackert ute med alla träden som skiftar färg men allt regn och blä ogillar jag verkligen. man blir så deprimerad. jag vill bara resa bort. jag kollar regelbundet sista-minuten resorna trots att jag vet att jag inte har råd att åka.


image322

jeans: carlings
grå kofta: lindex
sjal: H&M
vitt linne: gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback