uppsala

image447

det blev en trip till uppsala igår :) det blev fika, biljard, bortspolad och snö. jag hade en riktigt trevlig dag. på morgonen gick jag först ut och sprang, skönt att ha det gjort. sen fixade jag mig och åt lunch med mamma innan jag kilade ner till bussen som tog mig till 804:an som skulle ta mig vidare till uppsala. har lärt mig att åhlens har två ingångar i uppsala, det kan ju vara bra att veta. jag och arre spelade biljard. det var riktigt roligt. kul att göra något lite annorlunda. sen kikade vi på bortspolad som var as rolig :D satt och garva hela filmen! sen runt midnatt kom den första snön... jag gick sedan och la mig runt halv 3, och somnade halv 5, 5 och vaknade ca kl 8. så inte särskilt mycket sömn. sen satte jag mig på bussen tillbaka till v-ås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback