just nu

jag är just nu lite seg på att uppdatera min blogg. har mycket pågång just nu känns det som. praktik varje dag, och jag sover så dåligt och då blir jag såklart väldigt trött på praktiken. men nu är det sista veckan på stadium. kan inte förstå hur fort det har gått men måste iaf berätta att jag har fått jobb till julen :) mycket glad över det. tänk att det redan har gått fem veckor sen jag började...

jag och miriam har blivit besatta av desperate housewives. vi har kollat varje kväll sen i söndags. desperate housewives + te :) och ikväll blev det självklart ett avsnitt.

ikväll har jag också bakat muffins som jag ska ta med och bjuda på, på fredag, min sista dag på praktiken. ska även baka en stor tårta :) vill helst få den orange, men vi får se hur det går :P

känner mig fortfarande lite krasslig i halsen, vilket är drygt. har även varit och vaccinerat mig mot livmoderscancer i veckan! svinont gjorde det enligt mig, kanske spännde mig eller nått. ont gjorde det iaf. nästa spruta äger rum i mitten av januari och jag ser inte framemot det :P

ca 6 veckor kvar till jul :) här kommer min önskelista ^^

önskelista:
en resa till en varmt klimat, gärna typ imorron
en snygg klänning till nyår
en svin rolig nyårsafton
ett super bra 2008!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback