fundering

just nu är klockan 04.17 och har precis tvättat bort sminket. kom hem från sofia för en liten stund sen, lagfest eller något i den stilen var det. jag gick hem från sofia, jag kände för att ta en promenad istället för att hoppa på biken. och jag funderade jätte mycket...

egentligen, vad är det för mening med livet? jag förstår inte, jag skulle verkligen vilja veta hur det är att bara dö. bara försvinna. har man några tankar? kommer man till ett nytt ställe? eller försvinner man bara? tänk om man bara kunde försvinna... jag är inte bra på någonting, jag är inte särskilt rolig och hur vet man vems en riktig vänner är? sen är det en sak till som håller mig tillbaka. men det vill jag helst inte skriva om fast att det egentligen skulle vara hur skönt som helst att skriva av sig om det, det tynger ner mig så fruktansvärt. Men ingen märker det, alla tror att det är frid och fröjd. ingen vet hur jag känner mig inombords. det syns inte men det känns..

jag ville skriva av mig lite grann men jag undrar så mycket och funderar så mycket, men jag får aldrig några svar. varför ska man gå på jorden och leva ett liv om man inte kan va lycklig?



du förstår inte hur mycket jag tänker på dig, almost every fucking day

Kommentarer
Postat av: Vincent

Oj, jag känner att de där orden skulle kunna va mina egna...Gick in här spontant och titta vad man hittar. En som funderade på precis samma sak som jag gjort ett tag. Men jag har även funderat på om det inte vore bättre att inte tänka så mycket. Aja...Vill du prata så har du en som lyssnar. (Jag är bra på lyssna) - Vincent


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback