7 jan

hej!
ovanligt va? jag känner mig nere, börjar bli en vana. idag var jag dessutom irriterad på typ allt.

jag har börjat tänka jätte mycket på framtiden, vet inte riktigt varför..
jag vill åka o plugga utomlands i ett år, 2008, Brasilien. sen komma tillbaka och gå klart trean och ta studenten. efter studenten vill jag åka utomlands igen och jobba. och sedan börja på högskolan och plugga till något bra, som jag inte har den blekaste om just nu. just nu vet jag bara att jag vill bort och uppleva saker, jag vill att det ska hända saker. bara åka iväg till sälen några dagar, vad som helst. bara härifrån. det är här och bara här jag blir deppig.

touchdown, turnaround den låten blir man iaf lite gladare av :)

imorron börjar skolan igen, ska på ett sätt bli skönt att komma igång och göra något men ändå så jobbigt!
positivt är att det böjar bli ljusare på dagarna så det inte känns som att det är natt när man åker hem kl 4 på dagen.

nu ska jag kika på sällskapsresa, kanske muntrar upp mig lite..

red hot chili peppers - Snow (hey oh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback