5 jan 2007

hejsan.
igår kom sofia hit efter träningen :) så hade vi myskväll, kollade på notting hill och åt popcorn o glass ^^ sen imorse skulle vi upp kl 8 för vi började jobba med innebandy kl 9, vi gick upp 8.40 och kom ungefär en halv timme försent :P menmen, hehe. vi satt sargvakter och städade lite sen åkte vi och kollade på en annan match :)

snart, någon gång iaf :P då kommer jossan, kristin och maggan hit :) ska väl umgås bara, typ kolla på film o så :P

imorron måste jag verkligen plugga matte, ska tvinga mig själv. har prov på tisdag och jag kan nada. sen på kvällen ska laget träffas o käka och typ umgås :) trevligt!

känner mig fortfarande deppig.. vet inte, vill bara härifrån. önskar att jag kunde resa bort, utomlands, någonstans där det är varmt. jag är as sugen på brasilien. men det kommer väl aldrig hända.. sparar pengar nu till i sommar, det måste bli av nu. jag kommer att kvävas och jag inte får åka bort... är redan på god väg att göra det. men jag har lite mindre än hälften av pengarna ungefär. måste skaffa ett jävla jobb så att jag kan få ihop till en resa. måste det kosta så förbannat mycket? önskar jag kände någon som bodde utomlands så man bara kan ta en flygstol dit. önska går ju eller hur.. det är mycket man vill här i världen men som man aldrig får. igår när jag jobbade på pappas jobb kom en låt på min ipod som jag faktiskt inte hade hört. och han sa någonting som jag tyckte var jätte bra: "Living is just a way to death" och det stämmer ju verkligen. alla kommer ju dö, det finns ingenting man kan göra för att förhindra det. ibland skrämmer döden mig fruktansvärt men ibland inte, jag tror att när man dör, då försvinner man bara. tänk vad skönt att bara försvinna. jag skulle sakna andra om dem försvann men om jag var den som försvann skulle jag inte sakna någon, för då skulle jag inte finnas mer. slippa allt! jag vill uppleva så mycket som möjligt i mitt liv men just nu om det ska kännas så här vet jag inte riktigt..
jag tror att jag vill dö inom tio år. jorden förändras, klimat blir varmare och det föds mer männsikor för varje dag. om tio år vet man ju inte hur världen ser ut. alla ni som skaffar barn, varför? visst det kanske är det livet går ut på, men vill ni verkligen utsätta dem för det som kommer hända med våran värld? jag kanske ångrar mig när jag börjar närma mig trettio men just nu skulle jag verkligen inte vilja låta mina barn uppleva det.

det kanske inte syns på utsidan men det känns på insidan.

the all-american rejects, the red jumpsuit apparatus, jimmy eat world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback