22 januari

hej, god eftermiddag.
eller ja god kanske inte är det rätta ordet..
just nu sitter jag i skolan. vi har ingen lärare för hon är sjuk, så vi ska jobba i ett häfte. men jag tror inte att någon gör det och mer än halva klassen har gått. och jag väntar på att micka ska sluta för vi har match efter skolan, samling kl 5 och vi orkar inte åka hem emellan för egentligen ska vi sluta kl 4. fast jag har ju redan slutat kan man säga, och micka slutar kl 4, så jag väntar bara...
jag gör alltså absolut ingenting, skriver. tittar på bilder. och väntar såklart då... segt som tusan.

vi hade match igår i örebro, samling kl 15.30, match kl 18, och kom hem kl 20.45. snacka om segt! idag har jag as ont i mina vader är helt stel. glömde stretcha igår :/

sälen på torsdag eller fredag :D ska bli as roligt ^^ så skönt att komma iväg ett tag :)
aja, nu ska jag väl roa mig med något annat, puss eller nått..

snögren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback