LOVLOVLOV

äntligen! ska bli så skönt med lov, slippa tänka på skolan en hel vecka eller iaf några dagar sedan måste man börja plugga inför matteprovet på tisdag efter lovet :P men jag kanske får skylla mig själv, man fick välja om man ville göra provet innan lovet eller efter, hehe.

idag öppnade nya affären New Yorker. det var mycket folk och mycket hög musik. lite fina grejer hade dom, men det var iaf bra priser. köpte en tröja och ett halsband :) Jag, sofia och maggi gick och käka på Tex Mex :) hur gott som helst. Ni som inte har varit där borde gå dit och käka (rekomenderar starkt).

Nu har jag nästan nyss kommit hem eller för ungefär en timme sen. Det betyder att jag har varit på stan i 6 timmar. Det kan förklara min huvudvärk för tillfället :P Nu ska jag iaf ta det lugnt fram till typ kl 12, 1 när det är dax för åka och kika på innebandy :) Cityrats, ska tydligen va nån cup av nått slag :P kul med innebandy på natten iaf :D

Imorron är det match som gäller, kl 18.15. Lite sent men skönt att ta det lite lugnt på dagen iaf. Sedan på kvällen hoppas jag att vi ska göra nått roligt :D Sista kvällen sofia kan gå ut och parta på ett tag. Soffan ska nämligen operera knät, läskigt! usch, jag tycker synd om dig sofia!<3

Idag bytte vi iaf grejer som vi ska sälja i 100-lapps projektet i skolan :) inna sålde vi SPA-korgar. Har sålt ca 10 st. Vi tar dock fortfarande beställningar, 150 kr för en korg.
Men nu ska vi iaf sälja Morfars Makaläst Mumsiga Kexchoklad ;) 1 burk för 50 kr, 16 st / per burk. Så det är bra klipp ;) Om ni vill köpa så vet ni vart jag finns, eller inte.




i miss you. and i don't think you know how much...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback