11 feb

hejsan.
är sjuk :( har haft hög feber och hosta, men det börjar bli bättre nu. men det blir ingen skola imorron, kanske på tisdag.

i lördags åkte jag, mamma och pappa till stockholm (jag med feber, men jag skulle iväg dit) till ett informationsmöte om high school year. jag blev inte mycket klokare men men :P det var ändå kul att höra vad hon hade att säga. det var jag och sju stycken till som var på mötet. alla skulle till usa, england eller australien, utom jag :P
på kvällen sen gjort jag tacopaj för mig själv (mamma och pappa skulle bort) och så kollade jag på pretty women :) alltid lika bra!

idag har jag sån otrolig längtan utomlands. längtar efter värmen, dofterna, miljön, maten, upplevelsen och människorna. allting är så mycket bättre utomlands, varför? det tycker jag är väldigt konstigt. aja det blir väl inte förens i sommar man kommer iväg..

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback