uppsala reggaefestival

tält & regn = festival

Uppsala reggaefestival var i år lerigt, varmt, regnigt, fuktigt, dimmigt mm. ja typ alla klimat utom snö :P haha. jag hade väldigt roligt. vi kollade på massa bra band :) Gentleman var bäst! Anthony B kommer inte långt efter. missade några som jag gärna hade sett, men förhoppningsvis får man en andra chans någon gång i livet.

jag och niclas åkte i onsdags och kom hem i söndags. dricka alkohol fyra dagar i rad var det som gällde ;) på fredagen kom kristin, sofia, ronny och jimmy upp till oss :)

Uppsala är en mysig stad och jag tackar verkligen min bror för att han har lägenhet där. jag tror inte att jag hade överlevt utan den. tack bror!









* jag
* Brink
* jag på campingen
 * camp fisk
* guitarr :)
* haha piss-paus
* n&e :)
* jag fick vuxenband & brink fick barnband :P haha
* Anthony B
* Buju Banton
* Jah covenant band
* Condom Kingdom, Koba
* koba ludd gurra max
* me and soffan
* jag på ballen
* e&s
* me
* s&e på bussen
* festival-livet
* USCB Allstars
* linus jag brink
* linus & brink
* GENTLEMAN
* jimmy
* jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback