home home home

god dag. nu är jag hemma från uppsala reggaefestival. det är verkligen skönt. roligt egentligen hur mycket man uppskattar allt bekvämt som man har hemma,
t ex rinnande vatten, säng, toalett, torrt, dusch, riktig mat.
de senaste dagarna har man levt med vattendunks vatten eller alkohol, liggunderlag och sovsäck (jag hade kudde men det hade inte niclas, så han sov med sina byxor som kudde), bajamajor eller sitta sig vid staketet (jag föredrog det sista), blött och lera, duschade i för sig i min brorsas lägenhet men ändå, skräpmat eller knäckebröd med skinkost. ja som sagt verkligen skönt att vara hemma.

uppsala var roligt :D peace&love var en gnutta bättre men hade fortfarande roligt och trevligt :) men på peace&love kan man träffa mer varierat av människor, det är nog det som gjorde det roligt, sen var det nog mer röj på peace&love. men urf är fortfarande en festival med härlig stämning och sjukt skön musik. väldigt synd att vädret inte blev bättre, men men. man får hålla tummarna för en riktigt stor sol nästa urf :)

jag tänkte skriva lite mer noggrant om mina upplevelser senare. orkar inte nu, vill bara säga att gentleman var grym! :D


Alanya, 5 days

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback