första skoldagen & feber

image260



idag var det första skoldagen efter sommarlovet. de andra har redan gått en halv vecka i skolan men eftersom jag var i Alanya blev det första dagen idag.
jag bikade till skolan, tog exakt 20 min. när jag var framme och hoppade av cykeln då knöt det sig i magen. usch skolan, 10 månader kvar till nästa sommarlov, buhuu :(

första lektionen blev engelska. vi skulle svara på fyra frågor och sen skicka in dem. sen skulle vi gå till biblioteket och låna en engelsk-bok. jahapp det var den lektionen. min dator blev dock cp och jag var tvungen att lämna in den, så hade ingen dator på hela dagen. på min skola blir man faktiskt lite handikappad när man inte har någon dator. (datanörd, jag vet :P)

sen blev det lunch och vi skulle få pyttipanna (blää) så jag och sofie gick o luncha med magga på spicy hot, much better ^^

sen var det webbdesign. där gjorde vi inte heller särskilt mycket. och sen fick vi gå. jag hade feber hela dagen i skolan så pappa kom och hämtade mig sen. så jag slapp cyklingen hem iaf, tack papi :)

UF
imorron drar UF igång eller det skulle komma en tjej och gå igenom hela UF-året med oss. det ska faktiskt bli spännande men jag är lite orolig för min mentor sa att hela affärsidéen ska vara inne och klar innan parktiken som är v.41 och det är ju snart :/

jag hoppas iaf att jag mår bättre imorron så jag orkar gå imorron, slutar 12 iaf. det är mycket skönt. jag tar nog bussen imorron till skolan, kommer dö på cykeln annars. imorron drar även dansen igång. hiphop imorron :D läskig vi har en ny lärare igen och han verkar as grym för han har tydligen dansat i Fergies musikvideos mm :P hoppas jag mår bättre så att jag kan vara med lite grann, drygt annars. då kommer man så mycke efter.

nej nu ska jag nog börja dra mig mot sängen. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback