06.31

god morgon! nu har jag snart varit vaken i en och en halv timme :/ kan inte somna om. känner mig febrig igen, och har väldigt ont i halsen. har börjat få hosta oxå. usch, jag orkar inte vara sjuk nu. jag kan bli det sen men inte nu!

idag är det iaf dax för packning. om någon timme ska jag börja lägga fram grejerna. åh just det. jag hade en jätte konstig dröm precis innan jag vaknade. jag drömde att jag hade glömt att packa. fast jag skulle inte åka med s&m utan jag skulle åka med mickas familj :P haha men sen åkte vi hem för att packa ner det sista och det var hur mycket som helst som jag hade glömt sen missade jag planet tror jag :P eller jag vaknade när jag var på väg tillbaka till flygplasten igen, haha. jag brukar alltid drömma om grejer som ska hända fast annorlunda.





imorron åker vi :D


image212


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback