Julavlutning + annat

Hejsan i stugan!
Idag har vi haft skolavslutning. Våra lärare hade ordnat en liten julshow för oss :) det var riktigt roligt. Våra lärare bjuder verkligen på sig själva :P De manliga lärararna dansade runt i badräkt och jaa haha...
Sen fick vi en liten jullunch o så, sen var det jullov :D Sköönt, men känner på mig att det kommer gå hur snabbt som helst.

På kvällen sen efter min träning kom kristin, jossan & maggi hit :D Det var hur roligt som  helst, tror inte att jag har skrattat så mycket på länge :P Vi hade lite myspys och så åt vi popcorn och glass, thihi.

Min önskelista i år!
- Ipod nano
- skidglasögon
- pengar till sälen-resa
- hörlurar (koss)
- en ny fin mössa
- skinnjacka
- konsert-biljetter

Jag tror inte att jag kommer att få allt men man kan ju alltid hoppas, hehe.

Idag pratade vi också om att nyår är ganska överskattat. Man förväntar sig alltid så mycket men det blir aldrig som man tänkt sig, blir alltid besviken. det bästa är att inte förvänta sig så mycket tror jag.

Jul Storvreta Nyår Sälen? Pyjamasparty Vemdalen Sälen Vår Sommar 07

Imorron ska jag sova ut och riktigt njuta av att vi har lov :D sen ska jag förhoppningsvis vara med Viktor :) om han inte har glömt bort mig... vi kanske ska baka pepparkakor, hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback