julafton

Julafton var bra. åkte till stockholm för att fira med släkten :) det är alltid trevligt. man träffar dem så snällan så det är alltid så roligt när man gör det :)

Först åt vi :) sen var det dax för Kalle :D och som vanligt, det börjar bli tradition att gubbarna somnar under Kalle. Peter (min farbror) brukar alltid sitta o snarka :P haha och nu somnade även Fredrik, Jonas (min kusins pojkvän) och farfar haha :P
sen fick vi kakor o kaffe :P julklapps utdelning sen var det dax att åka hem.

Hemma hade vi oxå julklappsutdelning :) fick massor av fina saker. fick ipod nano, hörlurar, alias, locktång, filmer, skridskor, en triss lott som jag vann 50 kr på mm :)

en bra jul även om jag kände mig deppig...


Kommentarer
Postat av: kristin

haha söt, trisslott som jag vann 50kr på ;) fick jag med:D

2006-12-28 @ 14:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback